ΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ! Είπε την κοπέλα του χοντρή κι εκείνη έγινε ΚΟΡΜΑΡΑ και τον χώρισε

Μία υπέρβαρη μητέρα από την Πενσιλβάνια πήρε την εκδίκησή της από τον πρώην σύντροφό της
, ο οποίος της ασκούσε bullying, αποκαλώντας την χοντρή, αφού κατάφερε να χάσει 59 κιλά.

Η Αλβίνα Ρέιν ζούσε έναν καθημερινό εξευτελισμό από τον πρώην της, ο οποίος την αποκαλούσε χοντρή, σκουπίδι και άλλα υποτιμητικά όταν εκείνη έφτασε να ζυγίζει 124 κιλά.

Η συμπεριφορά του την είχε κάνει να καταναλώνει κάθε μέρα 5.000 θερμίδες, τρώγοντας junk food, δύο μπολ δημητριακά με ζάχαρη και ένα σωρό σνακς.

Η Αλβίνα, που είναι μητέρα δύο παιδιών είχε παχύνει τόσο πολύ που αναγκαζόταν να ψωνίζει αντρικά ρούχα, αφού στα γυναικεία δεν έβρισκε κάτι στο νούμερό της.

Όλα άλλαξαν όμως το 2009, όταν αποφάσισε αν δώσει τέλος στην τοξική σχέση της, αλλά και στη βουλιμία της.


Έδιωξε λοιπόν τον σύντροφό της και ξεκίνησε μια κετογόνο δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, καταφέρνοντας να χάσει 59 ολόκληρα κιλά.



«Ο πρώην μου, μου έλεγε συνέχεια ότι δεν θα με θέλει κανείς, ότι δεν αξίζω τίποτα, ότι είμαι άσχημη και δε θα χάσω ποτέ τα περιττά κιλά μου. Συνήθιζε να με αποκαλεί “άσχημο, χοντρό σκουπίδι”», είπε.


Το ποτήρι όμως ξεχείλισε και η Αλβίνα αποφάσισε να πάρει τη ζωή της στα χέρια της και να μην επιτρέψει σε κανέναν να την υποτιμήσει ξανά.


«Κάθε φορά που ένιωθα ότι δε θα τα καταφέρω σκεφτόμουν τα όσα μου είπε πει και συνέχιζα την προσπάθεια με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Αφού αδυνάτισα συνάντησα τη μητέρα του πρώην μου και σοκαρίστηκε με την αλλαγή μου. Αργότερα μου τηλεφώνησε κι εκείνος για να μου ζητήσει να τα ξαναβρούμε. Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Είμαι πιο ευτυχισμένη από ποτέ και δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί του. Τώρα είμαι παντρεμένη με έναν καταπληκτικό άνδρα που μου συμπεριφέρεται όπως μου αξίζει και με αγαπάει», είπε.


loading...